Dieta keto Łódź – chudnij szybko

Wielu z nas stawia na zdrowy tryb życia i zdrowe odżywianie. Wszystko z myślą o tym, aby czuć się dobrze w swoim ciele. Wśród dostępnych diet, jakie znajdziemy w internecie oraz książkach o zdrowym odżywianiu możemy wyróżnić jedną z najbardziej popularnych. Dieta ketogeniczna jest niezwykle słynna wśród osób, które chcą pozbyć się nadprogramowych kilogramów. Ponieważ nie każda dieta będzie odpowiednia dla każdego dlatego warto spróbować właśnie tej, która w krótkim czasie daje upragnione efekty.

Czy dieta ketogeniczna to najlepszy wybór?

Dieta ketogeniczna w skrócie „keto” popularność zawdzięcza wysokiej zawartości tłuszczów oraz niskiej zawartości węglowodanów. Niektórym osobom dietę tą zaleca lekarz lub dietetyk, jednak większość z nas wybiera ją, bo jest po prostu modna. Ten rodzaj diety jest bardzo podobny do innych diet z niską zawartością węglowodanów, jak również do diety Atkinsa. Poprzez zmniejszenie węglowodanów, które zostają zastąpione tłuszczami, wprowadzamy organizm w stan ketozy. Ketoza to nic innego jak stan metaboliczny organizmu, w którym tłuszcze zostają wykorzystane jako paliwo, które umożliwia lepsze funkcjonowanie naszego organizmu. Aby jednak doprowadzić do stanu ketozy, musimy znacznie ograniczyć podaż cukru, który jest głównym źródłem energii dla mózgu.

Dieta ketogeniczna Pabianice na szybkie odchudzanie

Dla kogo to najlepsze rozwiązanie?

W diecie ketogenicznej, gdy osiągniemy już stan ketozy, dochodzi do efektywnego spalania tłuszczu, który został zmagazynowany w tkance tłuszczowej lub też dostarczony wraz z pożywieniem. Istnieje kilka wersji diety ketogenicznej, jednak wyróżnić możemy kilka najpopularniejszych rodzajów. Każda z nich jest przeznaczona dla innej grupy osób.

Dieta ketogeniczna Łódź standardowa, w której zawartość tłuszczów to 70%, 10% węglowodanów oraz 20% białka. Z tej diety może korzystać większość z nas.

Dieta ketogeniczna cykliczna to dieta, w której przez 5 dni przyjmujemy tylko i wyłącznie produkty ketogeniczne a przez kolejne 2 dni węglowodany.

Dieta wysokobiałkowa, w której zawartość białka to 35%, tłuszczów 60% a węglowodanów tylko 5%, z pewnością przeznaczona w głównej mierze dla kulturystów i osób uprawiających  wyczynowo sport.

Ostatni rodzaj to dieta ketogeniczna celowa, proponowana również sportowcom i osobom uprawiającym regularnie jakich rodzaj sportu. Można w niej zwiększyć w znacznym stopniu spożycie węglowodanów, ale tylko w posiłkach około treningowych.

W diecie ketogenicznej bardzo ważne jest ograniczenie spożycia białka, które w procesach metabolicznych zostaje przerobione na glukozę. Gdy chcemy szybciej przejść w stan ketozy i zacząć tracić zbędne kilogramy możemy spróbować przerywanego postu. To dostarczanie pożywienia przez 8 godzin i robienie 16- godzinnych przerw między kolejnymi posiłkami. Niektóre osoby, aby osiągnąć stan ketozy w krótszym czasie, stosują post całkowity, po którym osiągają go szybciej niż osoby niestosujące żadnego postu.

Gdy osiągniemy już stan ketozy, nasz organizm zacznie wytwarzać aceton. Zaobserwujemy wtedy zmiany w moczu, krwi oraz oddechu, który będzie miał bardziej metaliczny zapach.

Zatem może warto spróbować diety ketogenicznej, bo może być to najlepszy wybór na zrzucenie zbędnych kilogramów i lepszy wygląd.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.