Zastanawiasz się jaka kaloryczność diety będzie dla Ciebie odpowiednia?

Skorzystaj z Kalkulatora Zapotrzebowania Kalorycznego! 

Wypełnij poniższy formularz a kalkulator obliczy przybliżoną liczbę kalorii, jaką powinieneś spożywać aby osiągnąć Twoje cele żywieniowe, a następnie wybierz dietę z naszej oferty.

Two columns
Pionowo
Poziomo
Zapotrzebowanie kaloryczne kobiety
Podsumowanie
Nazwa Total
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Hide Show
Two columns
Pionowo
Poziomo
Zapotrzebowanie kaloryczne mężczyźni
Podsumowanie
Nazwa Total
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Hide Show

Gdy już poznasz swoje indywidualne zapotrzebowanie kaloryczne, przejdź do kolejnego kroku w dbaniu o swoje zdrowie i kondycję – wybierz najlepszą dla siebie dietę z naszej oferty.

Pamiętaj, aby uwzględnić również kalorie które spożywasz w napojach (soki, kawa z mlekiem itp.).

Zalecamy dobór diety o kaloryczności o 100 – 300 kcal mniejszej niż zapotrzebowanie które obliczyłeś powyższym kalkulatorem.

Dużo zdrowia i smacznych posiłków życzymy!

Z poważaniem,

Zespół Lily on Diet.

Jak wybrać dietę pudełkową dla siebie?

Czym kierować się przy wyborze diety pudełkowej najlepszej dla Ciebie?

Weź pod uwagę:

  • Cel jaki chcesz osiągnąć
  • Twoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne (z uwzględnieniem powyższego celu)
  • Twoje preferencje smakowe, specyficzne potrzeby etc.

Skąd mam wiedzieć jakie mam zapotrzebowanie kaloryczne?

Czym jest zapotrzebowanie kaloryczne? To liczba kalorii jakiej organizm potrzebuje, aby prawidłowo funkcjonować. Pamiętaj, że każdego dnia Twój organizm zużywa energię nie tylko na aktywność, ale również na podstawowe czynności życiowe (np. oddychanie czy trawienie). Aby prawidłowo obliczyć zapotrzebowanie energetyczne należy wziąć pod uwagę m.in.:

  • wiek,
  • płeć,
  • masę ciała oraz wzrost
  • poziom aktywności fizycznej,

Przybliżone zapotrzebowanie energetyczne możesz obliczyć na naszej stronie, korzystając z powyższego kalkulatora zapotrzebowania energetycznego.

Znajomość Twojego zapotrzebowania kalorycznego pomoże Ci osiągnąć Twój cel jakim może być schudnięcie, utrzymanie lub zwiększenie masy ciała. 

Dietę pudełkową o jakiej kaloryczności wybrać gdy chcę schudnąć? 

Jeżeli Twoim celem jest zrzucenie nadmiaru kilogramów, zdecyduj się na dietę opartą na deficycie kalorycznym. Kaloryczność wszystkich Twoich posiłków w ciągu dnia powinna być mniejsza od Twojego dziennego zapotrzebowania o ok. 200-500 kalorii od dziennego zapotrzebowania.

Jeżeli chcesz utrzymać wagę, wybierz dietę o kaloryczności zbliżonej do Twojego zapotrzebowania kalorycznego.

O czym pamiętać wybierając dietę pudełkową o określonej kaloryczności?

Pamiętaj, aby w ogólnej kaloryczności uwzględnić też te kalorie, które spożywasz poza cateringiem pudełkowym. Może chodzić m.in. o napoje (soki, kawa z mlekiem itd) . Właśnie dlatego najczęściej zalecamy wybór diety o 100-300 kcal mniejszej niż to pokazał kalkulator. Chodzi o zostawienie „marginesu” na napoje czy dodatkową przekąskę. 

Dla kogo jest dieta pudełkowa?

Doba jest dla Ciebie wiecznie za krótka? Chcesz jeść smacznie i zdrowo, ale nie masz czasu na planowanie posiłków, jeżdżenie na zakupy i gotowanie? A może liczenie kalorii działa Ci na nerwy i wolisz postawić na dania, gdzie z góry dokładnie wiesz jaką mają kaloryczność? W takim razie catering pudełkowy będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Zamów daną dietę, a różnorodne posiłki na cały dzień zostaną dostarczone wprost pod Twoje drzwi.

Scroll to Top